Nasz zespół

Betterfield to firma doradcza, którą tworzy doświadczony, interdyscyplinarny zespół. Funkcjonujemy na rynku od 1998 roku. Aby sprostać potrzebom naszych Klientów dbamy o to, by potencjał naszego grona wspierali analitycy i praktycy.

Dzięki naszej wiedzy z zakresu psychologii biznesu i HR rozwiązujemy problemy firm na różnym etapie rozwoju - od małych przedsiębiorstw do rozbudowanych korporacji, a także wspieramy wiele instytucji.

Betterfield
rozwijają

Sylwia Szczepańska
współwłaścicielka

Sylwia Szczepańska
psycholog biznesu, coach oraz trener kadry menedżerskiej.

Od kilkunastu lat zajmuje się konsultingiem w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Zrealizowała różnorodne projekty m.in.: ocena potencjału rozwojowego pracowników, projektowanie i opisywanie stanowisk pracy, wartościowanie stanowisk pracy,  projektowanie i wdrażanie systemu motywacyjnego, rekrutacja na stanowiska kierownicze i specjalistyczne. Projekty szkoleniowe, w których brała udział obejmują przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń „in-company”, ze szczególnym uwzględnieniem sektora bankowego, usług i firm handlowych oraz branży IT. Specjalizuje się w przygotowaniu i prowadzeniu szkoleń menedżerskich, a także badaniu potrzeb szkoleniowych w firmie i projektowaniu cykli szkoleń dla różnych grup docelowych.

Posiada kilkuletnie doświadczenie jako wykładowca w Wyższej Szkole Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu. Jest absolwentką psychologii pracy UAM w Poznaniu.

Magdalena Helman-Barylska
współwłaścicielka

Magdalena Helman-Barylska
psycholog biznesu, coach oraz trener kadry menedżerskiej.

Od kilkunastu lat doradza zarządom oraz kadrze kierowniczej polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Wspiera ich w procesach strategicznej zmiany; programach intensywnego rozwoju kadr; organizacji i kultury organizacyjnej. Jako trener posiada bardzo duże doświadczenie warsztatowe. Przeprowadziła setki szkoleń zakresu psychologii biznesu, w tym trwające kilkanaście dni cykle szkoleniowo - warsztatowe (dla jednej grupy). Wszystkie poruszały tematykę dotyczącą zarządzania ludźmi, zespołami, zadaniami, a także obejmowały zagadnienia dotyczące rozwoju osobistego.

Ponadto od wielu lat koncentruje swoją uwagę na problematyce przeciwdziałania wykluczeniu i dyskryminacji w pracy.
Absolwentka psychologii klinicznej UAM w Poznaniu oraz Project Approach na Uniwersytecie w Illinois, USA, certyfikowana przez Ministerstwo Edukacji Narodowej - edukator.

Trenerzy

Edyta Pawluk-Jagodzińska
Trener

Edyta Jagodzińska-Pawluk

Trener Biznesu, Doświadczony Menedżer i Konsultant,  Certyfikowany Coach CoachWise™. Absolwentka UAM i WSB w Poznaniu, Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET® oraz Europejskiej Szkoły Trenerów Konsultantów Grupy SET® .

Posiada długoletnie doświadczenie zawodowe na różnych szczeblach zarządzania w branży medialnej. Pracowała na stanowiskach kierowniczych, dyrektorskich oraz jako Członek Zarządu. Odpowiadała m.in. za optymalizację procesów biznesowych w organizacji, tworzenie struktur organizacyjnych, plany sukcesji menedżerów, kształtowanie polityki personalnej oraz realizację celów biznesowych. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera organizacje i ludzi na drodze zmian i rozwoju.

Realizowała projekty szkoleniowe i doradcze dla m.in. Varico, NaviExpert, ZUS, Creatuity Poland, MWV Manufacturing Bydgoszcz, WSG, EKO-ZEC, STRABAG, PZU. Zarządzanie zmianą w organizacji to główny przedmiot jej zainteresowań i działań w obszarze szkoleń i doradztwa dla firm z sektora MSP.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu kompetencji menedżerskich oraz umiejętności trenerskich i coachingowych. W procesach coachingowych wspiera ludzi na drodze do zmiany osobistej i zawodowej.

Na salę szkoleniową wnosi uśmiech i pozytywną energię, dzieli się doświadczeniem, inspiruje do zmiany.

Magdalena Sierocka
Trener

Magdalena Sierocka

Absolwentka wydziału Organizacji i Zarządzania Turystyką. Ukończyła cykl szkoleń z zakresu umiejętności menadżerskich oraz trenerskich. Posiada długoletnie doświadczenie w branży hotelarsko-gastronomicznej. Należy do grupy zarządzającej hotelami w całej Polsce.

Podczas swojej pracy zawodowej zajmowała się głównie organizacją imprez, tworzeniem standardów obsługi Gościa, budowaniem struktur organizacyjnych oraz zwiększaniem efektywności operacyjnej obiektów hotelowych. Posiada szereg referencji od klientów głównie za profesjonalną obsługę Gościa.

Właścicielka firmy zajmującej się doradztwem oraz consultingem w branży gastronomiczno-hotelarskiej. Regularnie uczestniczy w szkoleniach Polskiej Akademii Gościnności.

Łącząc wiedzę teoretyczną z doświadczeniem praktycznym przeprowadziła szereg programów szkoleniowych z zakresu obsługi Gościa oraz komunikacji .

Jej pasją jest gotowanie oraz jazda na nartach.

Beata Paul
Trener

Beata Paul

Magister pedagogiki specjalnej i magister psychologii, absolwentka podyplomowego Studium Zarządzania Kadrami, certyfikowany doradca zawodowy, akredytowany przez PARP trener EFS na lata 2007 – 2013.

Jest wieloletnim trenerem z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, sprzedaży i obsługi klienta, autoprezentacji, public relations, aplikowania o fundusze strukturalne oraz doradztwa zawodowego i personalnego.

Realizuje szkolenia dla następujących grup odbiorców: przedsiębiorcy, pracownicy urzędów pracy, jednostki samorządowe oraz rządowe, indywidualne osoby dorosłe – pracujące i poszukujące pracy.

Projektant i wykonawca projektów szkoleniowo-doradczych w zakresie profilowania kompetencji personelu, rekrutacji i selekcji personelu, wartościowania pracy m. in. dla takich organizacji jak: Europejska Grupa Doradcza z Kalisza, WYG Int’l z Warszawy, Lider Plus z Torunia, Regionalne Centrum Szkoleniowe z Białegostoku, APS Sp. z o.o. z Białegostoku, Spomasz S.A. z śar, Grupa Morison z Poznania.

Współautor publikacji „Elastyczne formy pracy w praktyce doradczej, Poradnika dla Pracodawców i Pracobiorców” pod red. M. Skarżyńskiego oraz „Przedsiębiorczość w edukacji” pod red. naukową A. Andrzejczak.

Współprojektant i koordynator cyklów szkoleń i doradztwa na zlecenie m.in. Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, Ministerstwa Gospodarki oraz w ramach funduszy strukturalnych.

Katarzyna Dujanowicz
Trener

Katarzyna Dujanowicz

Trener Biznesu, Konsultant, Coach.

Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET®. Ukończyła Socjologię na Uniwersytecie Szczecińskim oraz Zarządzanie Ludźmi w Firmie w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Pracuje zgodnie z metodologią CoachWise, programem akredytowanym przez International Coach Federation, realizowanym przez Coaching Center.

Zrealizowane projekty szkoleniowe, doradcze i coachingowe prowadziła dla: Solar Company LTD, Kredyt Bank, Lukas Banku, ZUS-u, IMGW oraz projekty związane z rozwojem kompetencji menedżerskich i coachnigowych na zlecenie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Na stałe wspiera doradzając, coach'ując i szkoląc firmy z sektora MSP z województwa zachodniopomorskiego.

Specjalizuje się w zakresie szkoleń menadżerskich, trenerskich oraz w coachingu jako metody wspierającej wdrożenie umiejętności w praktyce. W kręgu jej zainteresowań są również szkolenia wpływające na osobistą efektywność: takie jak komunikacja, zarządzanie sobą w czasie oraz szkolenia wspierające rozwój i zmianę (budowanie zespołu, zarządzanie zmianą).

W pracy kieruje się takimi zasadami jak otwartość na nowe pomysły i rozwiązania, współpracę oraz zaangażowanie.