
Szkolenia
Wiedza i doświadczenie to podstawa naszych działań.
Oferujemy wsparcie na Twojej drodze rozwoju.
Zapoznaj się z ofertą szkoleń podnoszących efektywność własną i zespołów. Projekty szkoleniowe powstają w ścisłej współpracy z Klientem, w oparciu o jego oczekiwania i uwarunkowania, takie jak: aktualna sytuacja w firmie, branża oraz kultura organizacji.
Aktualnie proponujemy szkolenia:
-
Szansa dla młodych
-
Mam pracę
-
Wszyscy pracujemy (woj. dolnośląskie)
-
Adaptacja do zmian
-
Wszyscy pracujemy (woj. łódzkie)
-
Badacze i odkrywcy – szkoła bez ograniczeń
-
NOWY ZAWÓD NOWE MOŻLIWOŚCI
-
"JĘZYKI NAM NIEOBCE" Bezpłatne szkolenia z języka angielskiego!
-
Projekt NOWE SZANSE- NOWA PRACA - aktywizacja osób powyżej 50 r.ż.
-
Cel zatrudnienie
-
Projekt NOWA PRACA RPLD. 10.02.02-10-A005/17
-
Tu znajdziesz: Schematy dla nauczycieli do pracy metodą projektów
Schematy dla nauczyczycieli nauczania początkowego -
"ZMIANA SZANSĄ NA SUKCES" projekt outplacementowy dla osób zwalnianych
-
"ZMIEŃ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ" dotacje na działalności, bezpłatne szkolenia zawodowe.
Projekt outplacementowy dla osób przewidzianych do zwolnienia, zagrożonych zwolnieniem i bezrobotnych.
Zamów ofertę szkoleń dedykowanych:
Zapoznaj się z ofertą szkoleń podnoszących efektywność własną i zespołów. Projekty szkoleniowe powstają w ścisłej współpracy z Klientem, w oparciu o jego oczekiwania i uwarunkowania, takie jak: aktualna sytuacja w firmie, branża oraz kultura organizacji.
Przykładowe problemy poruszane w ramach szkoleń i warsztatów:
Szkolenia menedżerskie:
Skuteczny szef – doskonalenie umiejętności kierowniczych
Zarządzanie zmianą
Budowanie zespołu
Zarządzanie i współpraca w zespole
Motywowanie pracowników
Podejmowanie decyzji
Zarządzanie relacjami w przedsiębiorstwie
Umiejętność naboru pracowników / adaptacja nowych pracowników
Prowadzenie zebrań
Rozwój osobisty:
Efektywna komunikacja
Umiejętność rozwiązywania konfliktów
Efektywne zarządzanie czasem
Zarządzanie stresem
Trening kreatywności – twórcze rozwiązywanie problemów
Trening asertywności
Prezentacje / wystąpienia publiczne
Kształtowanie własnego wizerunku
W relacji z klientem:
Profesjonalna obsługa klienta
Techniki aktywnej sprzedaży
Umiejętności negocjacyjne
Usługi – specyfika, jak je świadczyć?
Jak pracujemy?
Stosujemy interaktywne techniki, mające zachęcić uczestników szkoleń do osobistego zaangażowania w proces uczenia się. Nauka przebiega często poprzez doświadczenie „tu i teraz”, jak też przez odwoływanie się do sytuacji z życia zawodowego uczestników. Kontekst teoretyczny i refleksja poparte są zwykle praktycznymi ćwiczeniami i konkretnymi przykładami. Dbamy o dobrą, przyjazną, bezpieczną atmosferę zajęć, sprzyjającą otwartości, kreatywności i zaangażowaniu wszystkich uczestników. Szczególną uwagę przywiązujemy do materiałów szkoleniowych, istotnego źródła wiedzy teoretycznej, w tym zagadnień poruszanych podczas szkolenia oraz praktycznych wskazówek.